Job 59 van 245


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Voor onze klant gelegen in Hemiksem, zijn we op zoek naar een Customer Care Medewerker. Je takenpakket zal er als volgt uitzien:

  • Verantwoordelijk voor alle after-sales support activiteiten en orderbeheer.
  • Ontvangst en verwerking van bestellingen en beheer van vragen van klanten in verband met de bestellingen.
  • Beheer van serviceverzoeken en professioneel afhandelen en oplossen van klachten (sales manager / inside sales heeft overzicht over klachten en eindverantwoordelijkheid).
  • Opvolging van bestellingen en beheer van tijdige leveringen.
  • Coördineren van de logistiek met betrekking tot de orderverwerking.
  • Kredietcontrole: opvolgen en opvolgen van betalingen via de telefoon.
  • Nauw samenwerken met Inside Sales & PMA.
  • Mee zorg dragen dat producten/diensten voldoen aan de eisen voor kwaliteit, veiligheid en milieu.

Jouw profiel

Naar wie zijn we juist op zoek?

  • Je hebt reeds aantoonbare ervaring in administratie en in een commerciële omgeving
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Kennis van het Frans? Dat is zeker een plus!
  • Je hebt reeds gewerkt met ERP en CRM systemen
  • Je bent klantgericht, flexibel en kan goed plannen
  • Je werkt probleemoplossend en kan hierin snel schakelen
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Postorderverkoop
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Key accounts opvolgen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Particulieren
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Bedrijven

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een internationaal opererende chemische producent in Hemiksem.


Een veelzijdige vacature, daar hoort uiteraard een mooie verloning bij:

  • Je ontvangt een aantrekkelijk brutoloon
  • Dagelijks 8 euro maaltijdcheques
  • Ecocheques van 250 euro
  • Vakantiegeld en eindejaarspremie
  • 20 wettelijke vakantiedagen + 6 ADV dagen (je werkt 38 uur per week in een 37 uren stelsel)
  • Per 5 jaar dat je in dienst bent, krijg je een extra anciënniteitsdag
  • Geniet van glijdende werkuren:
  • Maandag tot donderdag start je tussen 7u30 en 9u30, stoppen kan vanaf 16u00
  • Vrijdag start je tussen 7u30 en 9u00 en kan je al stoppen vanaf 13u00

Kan je niet wachten om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen? Bezorg ons dan zo snel mogelijk jouw cv via mortsel@unique.be of bel ons op 03 449 66 90.

Solliciteren

Unique Mortsel
+32 (0)3 449 66 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht